Oppnå bedre helse med optimalt kosthold og mindfulness 

Naturlig mat og mindre stress bidrar til vekt i balanse og økt velvære.

Holistisk betyr helhetlig, og i min kostholdsfilosofi er det grunnleggende å se på hele menneske og at alt i ditt liv henger sammen med deg i sentrum. Du er en sammensatt person som er et resultat av din fortid og det livet du lever i dag., altså ditt kosthold og livsstil. Invester i din helse i dag for å forebygge fremtidige livsstilssykdommer som overvekt, kreft, dårlig fordøyelse, stive ledd og utfordringer som lav energi og søtsug. Maten er en av de viktigste kildene til god helse og for en sunn vekt, og det er aldri for sent å endre kostholdet. Er du stadig stresset? Stress har en stor påvirkning på helsen, både fysisk og mentalt. Det er en betydelig sammenheng mellom stress og helsen. Har du høyst stressnivå blir næringsopptaket dårligere og kroppen vil ikke slippe på kiloene.

NYTT KURS I AUGUST - MINDFULNESS / STRESSREDUKSJON OG MINDFUL EATING. Fysiske samlinger over 6 ganger til en introduksjonspris på 40%. Vær tidlig med å melde deg på, få plasser! Les mer og meld deg på HER.

Kostholdsveiledning

Få støtte og motivasjon til å endre dine kostholdsvaner

Du og dine kostholdsvaner er et resultat av din fortid og livsstil. Det å endre kostholdsvaner kan være utfordrende fordi kroppen er så fantastisk kompleks sammensatt. Men ved å forstå hvordan kroppens systemer som fordøyelse, hormoner og sultmekanismen fungerer, vil det være enklere å forstå hvilken påvirkning dette har på dine tanker og følelser som til sammen former dine kostholdsvaner.

Denne veiledningen er for deg som ønsker:

  • Å få støtte, inspirasjon og motivasjon til å endre kostholdsvaner
  • Å få mer energi i hverdagen
  • Å bedre fordøyelsen og forebygge god tarmhelse¨
  • Å få bort søtsuget
  • Å få vekt i balanse
  • Å få kunnskap om hvilke matvarer som er bra for deg
  • Å beholde favorittretten din men endre ingrediensene til sunnere alternativer
  • Å forstå sammenhengen mellom dine sulttriggere og kroppens behov
  • Å lære å lage mat enkelt fra bunnen av

Les mer om hva kostholdsveiledning kan bidra med HER.

Mindfulness og mindful eating

Få hjelp til å redusere stress for mer tilstedeværelse

Stress har en stor påvirkning på helsen, og reduksjon av stress vil også påvirke ditt forhold til ditt kosthold og dine matrutiner. Autopiloten styrer mye av våre handlinger og tanker som gjør at vi ikke alltid er tilstede i livet. Her ser vi på matstress som kan være stress forbundet med det å være kaloristyrt, ha konstant dårlig samvittighet for maten du spiser og at vektnålen peker feil vei.

Dette kurset er for deg som ønsker:

  • Å redusere stress for å være mer tilstede i ditt liv for økt livskvalitet
  • Å lære teknikker for å få ro, kontakt med deg selv og komme i balanse
  • Mindful eating for god fordøyelse og få bedre sanseopplevelse
  • Å forstå hvordan dine tanker og følelser påvirker dine kostholdsvaner
  • Å forstå dine sultmekanismer og hvorfor du går tilbake til gamle (u)vaner

Les mer om innholdet i kurset HER.

Gratis forsamtale

Er du usikker på hvilken veiledning du trenger, ta kontakt med meg for en gratis forsamtale på 20 minutter. Invester i din helse!